هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 16 اسفند 1393  9:26 AM
رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در گفتگو با ایمنا: مشکلات مالی تأثیرگذارند اما بازدارنده نیستند/۱۰۰ درصد برنامه‌هایمان در سال ۹۳ اجرا شد

خبرگزاری ایمنا: رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: به نظر من اداره‌کل ورزش و جوانان استان امسال دستاوردهای مهمی در زمینه حقوقی داشت و غده سرطانی ورزشگاه نقش‌جهان به شیمی درمانی تیم حقوقی اداره‌کل جواب داده است.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، به نقل از ایمنا، مهدی تکابی در گفتگو با ایمنا در خصوص عملکرد این هیأت در سالی که گذشت اظهار داشت: برگزاری ۳۳ دوره مسابقات استانی در رده‌های سنی مختلف، میزبانی از ۱۲ دوره مسابقات کشوری، برگزاری ۱۰ دوره کلاس آموزشی مربیگری و داوری و میزبانی از ۶ دوره اردوهای تیم ملی، عمده فعالیت‌های هیأت تنیس روی میز استان در سال ۹۳ بودند.

صددرصد اهداف ما در سال ۹۳ محقق شد

وی افزود: ما به صددرصد اهداف از قبل پیش‌بینی شده خود برای سال ۹۳ رسیدیم و تمام تقویم خود را اجرایی کردیم که باعث شد در مجموع سال خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

مشکلات مالی تأثیرگذارند اما بازدارنده نیستند

تکابی در مورد مشکلات مالی موجود در ورزش استان گفت: من اعتقاد دارم که مشکلات مالی می‌تواند تأثیرگذار باشد اما نمی‌تواند بازدارنده باشد.خودم را نمی‌گویم ولی روسای هیأت‌های ورزشی استان انسان‌های توانمندی هستند که با توجه به توانمندی اجتماعی خود می‌توانند مشکلات مالی هیأت‌ها را حل کنند. کمااینکه چرخ ورزش اصفهان در چند سال اخیر با وجود مشکلات مالی متوقف نشده است و این به دلیل توانمندی بوده که روسای هیأت‌ها داشته‌اند.

وی در مورد مدیریت ورزش استان بیان داشت: مهم‌ترین دستاورد مدیرکل ورزش و جوانان استان برای ورزش اصفهان را آرامشی می‌دانم که با حضور ایشان در ورزش استان حاکم شده است وگرنه مشکلات مالی همیشه وجود داشته اما بار ورزش اصفهان هیچ وقت روی زمین نمانده است. بنابراین به نظر من اگر به نکات مثبت بیشتر توجه کنیم، کمبودها کمرنگ‌تر خواهد شد.

شیمی درمانی تیم حقوقی اداره‌کل روی غده سرطانی نقش‌جهان جواب داد

تکابی ادامه داد: به نظر من اداره‌کل ورزش و جوانان استان امسال دستاوردهای مهمی در زمینه حقوقی داشت و غده سرطانی ورزشگاه نقش‌جهان به شیمی درمانی تیم حقوقی اداره‌کل جواب داده است و آن‌طور که شنیده‌ام، حدود ۹۰ درصد مشکلات حقوقی نقش‌جهان حل شده و دست عده‌ای که قصد زیاده‌خواهی از بیت‌المال و ورزش را داشتند کوتاه شده است.

وی افزود: من فکر می‌کنم با توجه به اینکه این مشکلات رفع شده است، آقای سلطان‌حسینی در سال آینده وقت بیشتری برای پیشبرد اهداف ورزش استان و رسیدگی به هیأت‌های ورزشی خواهد داشت و بحث حقوقی نقش‌جهان مقدمه و زیرساختی برای ورزش اصفهان بود که باید انجام می‌شد که به خوبی هم انجام پذیرفت.
تیم‌داری وظیفه هیأت‌ها نیست

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در مورد عدم حضور تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر بانوان و مردان کشور در سال ۹۳ گفت: طبق قانون وزارت ورزش و جوانان، تیم‌داری در لیگ‌ها وظیفه هیأت‌ها نیست و ما فقط موظف هستیم زیرساخت‌ها و مقدمات این کار را به خوبی فراهم کنیم تا اسپانسرها از بیرون بیایند و در لیگ‌های کشوری تیم‌داری کنند. ما این زیرساخت‌ها را به صورت صدردصدی آماده کرده‌ایم و بقیه کار، به تعامل‌ ما با باشگاه‌ها برمی‌گردد که خوشبختانه پتانسیل این کار هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر سخت‌افزاری و زیرساخت‌ها در استان وجود دارد.

باشگاه سپاهان در فصل آینده لیگ برتر تیم‌داری خواهد کرد

وی گفت: با مذاکراتی که با باشگاه سپاهان داشتیم انشاالله در سال آینده این باشگاه در لیگ برتر تیم‌داری خواهد کرد.

تکابی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کارشناسان حوزه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم که هر موقع ما به این اداره مراجعه کردیم مانند برادر در کنار ما بودند و حمایت همه‌جانبه‌ای از ما داشتند و انشاالله در سال ۹۴ بتوانیم روند بهتری را در ورزش اصفهان رقم بزنیم.